Albin Gustafsson gratuleras efter sitt mål i mitten av första.
Foto: Jakob Karlsson
Albin Kito i hemmalaget gjorde lagets båda mål och var relativt nöjd med en poäng. Här ger han sin syn på matchen:
Albin Gustafsson satte 2-0 för Vimmerby och då talade det mesta för VIF-seger. Här kan du se intervjun med honom: