Två män på ett LSS-boende började slåss i lördags kväll.
Foto: MostPhotos
Två män började veva mot varandra och anmäler nu varandra för misshandel. Den ena är cirka 200 och den andra cirka 50. Personalen gick emellan bråkstakarna.
En av de inblandade fick en mindre sårskada, mer än så blev det icke.